Sunday, March 22, 2009

SMK Tengku Intan Zaharah

wahh aku rindu sangat kat kawan-kawan aku masa sekolah menengah.hehehe dah banyak pengalaman aku duduk kat sekolah nih.dari kira Nadia;dia nih paling mature dalam kalangan kitorang.huhuu aku ngan dier memang rapat!aku anggap dier seperti kakak,pendiam,cerdik,baik hati.hah sebelah dier Faliyuza;..erm dier nih mengalahkan mak aku, banyak nasihat dier kasi kat kitorang apatah lagi larang kalo kitorang buat bende yang tak elok, jangan buat itu,ini,tapi time aku perlu pertolongan,aku carilah minah ni.XD...sebelah Fali,namanya Khadijah.korang percaya tak minah nih rock main muzik.hahaha orang gelarnyer D.J.dia memang minat main gitar.hmm aku pun minat tapi tak lah reti mana nak wat muzik nih.setakat petik jer tali,jeng,jeng,jeng ader bunyinya tuh,XD.tapi dier nih memang top student lah.wooowsh cakap BI wah mengalahkan mak salleh ma.sebelah dier siapa lagi,OH akulah tuh!!! 0_0" akulah paling mischief dalam geng nih.hahahaha mana taknyer setiap kali aku takleh duduk diam dalam kelas,mestilah aku gerak sini,sana,curi tempat duduk orang...sampai cikgu aku naik pening dengan aku.XD welp,sebelah aku Syima,gadis ayu bunyinya.dier nih haaaaaaaappy jer,tapi time dier marah errrr bunyi silent hill namanyer....ngeri...tapi aku sayang dier sebab dier slalu tolong aku dalam subjek yang aku lemah,dan akhir sekali si Husna...masyaallah clumsy gile budak nih...aku tak sangka dier nih tak boleh pandang sekali kat belakang ,...sebab dier kemungkinan tiba-tiba je jatuh,aku tak tau kenapa.Aku tengok macam kartun jer minah nih.tapi paling syoknyer aku ngan dier ader hobi yang sama!!bab-bab citer jepun, aku ngan dier memang tak berhenti cakap.huhuuuh BEST!!!!ader dier memang ceria lagi aku dibuatnyer.XD

2 comments:

Ameera Azalin

Ameera Azalin
hehe aku sempat ambil gambar dalam kereta.huhuhu