Sunday, March 22, 2009

Cerita aku...

errr aku tak tau samada korang suke ke tak suka dengar cerita aku.yoshhh! apa-apapun aku nih suke berkhayal setiap hari....aku tau,orang selalu cakap "what a waste of time".... suka hati akulah,none of your business..-_-" ohhh aku suka imagine something pelik..errr fantasy ler orang katakan .aku tak tau samada itu bunyi normal atau abnormal?kenapa aku kuat berkhayal sepanjang masa? ,hehehe sebab aku minat melukis.melukis fantasy,super heroes huhuuhu mana aku tak berkhayalnyer setiap hari fikir perkara-perkara yang luarbiasa.Tapi aku tau kita nih hidup dalam dunia realiti bukan fantasi...mana taknyer setiap hari aku kene lecture dek cikgu aku..ohhh pedih oh setiap kali kene ayat-ayat yang pedas dari mulutnyer...cikgu BM plak tuh.... apa-apapun aku memang sayang cikgu aku nih, walaupun dier panas baran..sebab aku selalu orang yang dia sering perhati, time aku study,tingkah laku aku,disoal,didenda..akulah orangnyer yang ditargetnyer setiap hari..aku cukup bersabar sebab dier cikgu aku dong.kalau aku lawan alamak derhaka namanye kawan,silap hari bulan tak lulus nanti aku dalam ujian peperiksaan.and syukur alhamdulillah lah Allah sayangkan aku,akhirnyer aku dapat jugak A dalam matapelajarannyer,huhuu aku rase nak menjerit jer betapa happynyer aku...nampaknyer tak sia-sia lah semua denda yang dia kasi kat aku selama nih..XD.TERIMA KASIH CIKGU!!! hmmm tuh cerita aku masa tingkatan 3 -_-" hahahaha

No comments:

Post a Comment

Ameera Azalin

Ameera Azalin
hehe aku sempat ambil gambar dalam kereta.huhuhu