Saturday, October 31, 2009

Di Multimedia Universiti

waaaaaaaaaa Dah lama aku tak update blog aku nih.heheheh sekarang nih aku belajar di Private Universiti iaitu di Multimedia Universiti.hahaha kenapa belajar di sini? Sebab aku nak buat Animation!yup yup. Itulah cita - cita ku.ouhhhh terima kasih kat mak bapak aku kerana diorang benarkan aku belajar kat sini. ehhhhh sebenarnyer cerita nih dah lama kan? aku rasa aku dah ceritakan yang aku belajar kat sini.Belum ke? uih tension tension aku duduk kat sini. Nak buat foundation terus nak buat degree memang banyak kene struggle beb. Paling aku tension subject DF (Design Fundamental) hah boleh dikatakan subjek nih boleh buat orang sakit mental kalo korang nak tahu, Che Mat Che Mat dia nih memang suka torture kitorang. aku diam diam dalam subjek nih dapat A+ dalam subjek nih.hahhahahahaha ramai yang tak percaya.kuihkuihkuih. aku pun tak percaya.aku buat jer apa yang diorang suruh aku buat. Oh Tuhan aku sangat bersyukur kerana aku ada tangan yang sentiasa menari di atas kertas. 0__0 huh apa tuh? heheh sebab imaginasi aku kuat and bila aku suka berangan-angan aku cepat melukis benda yang aku angan-angan tuh.hahahhaah tulah baca komik banyak sangat. Siapa tak minat cerita Final Fantasy! huh sebab tuh tiap- tiap hari aku memikir menatang tuh. Anywaaaaaaays aku ada banyak gambar aku dan geng-geng aku dalam facebook...

1 comment:

  1. good :) 100% sure that this is the best way for u to be living in. Talented.Love,M.lang :)

    ReplyDelete

Ameera Azalin

Ameera Azalin
hehe aku sempat ambil gambar dalam kereta.huhuhu